- Úvod
- VŠE O NÁKUPU
- REKLAMACE ZBOŽÍ
Reklamace zboží:
V těchto případech se snažíme o individuální přístup v závislosti na daném problému. Zpravidla se snažíme zařídit opravu, či výměnu přímo u dodavatele. Po vyplnění reklamačního formuláře je zákazník instruován na jakou adresu má zboží zaslat. Pokud výměna ani oprava není možná, obdržíte v zákonné lhůtě informaci a zboží odešlete na adresu centrálního skladu. Po té jsou vráceny peníze na Váš bankovní účet..
Poškozené zásilky
Množí se nám případy poškozených zásilek při přepravě. Pro uznání reklamace je nutné dodržet tyto pokyny:
- zákazník je povinen bezprostředně při dodání spolu s dopravcem překontrolovat stav zásilky (neporušenost pásky, poškození krabice)
- v případě poškozené zásilky je zákazník povinen sepsat škodní protokol přímo s přepravcem
- zákazník je povinen ohlásit poškození zásilky danému přepravci a nám, prostřednictvím reklamačního formuláře
a to neprodleně (pozdě nahlášené reklamace nebudou uznány)
- zákazník by měl pořídit důkladnou fotodokumentaci poškozeného balíku (fotografie poškození, fotografie balíku s viditelným spedičním štítkem, fotografie výplně a obalového materiálu)
Pokud si nebudete vědět rady, rádi Vám se vším poradíme ! Jsme tu pro Vás